wtorek, 14 lutego 2012

Notowanie 120


Ogłoszenia:

1) Tym razem opuszcza nas singiel Jennifer Lopez i Pitbulla - On The Floor. Piosenka ponad rok gościła na liście i z pewnością stała się jednym z największych przebojów ostatnich kilkunastu miesięcy. Brawa dla J.Lo!

2) Niestety, ale publikowanie notowań w środku tygodnia nie do końca mi pasuje. Dlatego wolałabym, powrócić do weekendowych publikacji, dlatego Skarby Moje - zbierzcie się w sobie i zagłosujcie do soboty a wtedy nowe notowanie pojawi się już w niedzielę. I dla Was i dla mnie będzie tak zdecydowanie lepiej.


Statystyki:
*awanse (+): 10
*spadki (-): 17
*bez zmian (=): 2
*Nowości (Nowość!): 4
*Powroty (Powrót!): 7




Kelly Clarkson
Stronger (What Doesn't Kill You)

= [1] []

Katy Perry
The One That Got Away
+2 [2]
[]

Bruno Mars

Marry You +11 [3] []


Bruno Mars
It Will Rain +12 [4]
[]

Olly Murs & Rizzle Kicks
My Heart Skips A Beat +35 [5]
[]


Adele

Someone Like You -3 [1] []

Britney Spears
Criminal -2 [4]
[]

Coldplay
Paradise +14 [8]
[]

Sylwia Grzeszczak

Sen o przyszłości +19 [1] []

Sylwia Grzeszczak
Małe rzeczy +20 [1]
[]


11. Jessie J & B.o.B - Price Tag Powrót!
12. Beyonce - Love on Top Nowość!
13. Adele - Set Fire to the Rain Powrót!
14. Lady GaGa - Marry The Night -12
15. Foster The People - Pumped Up Kicks -7
16. Evanescence - What You Want -6
17. Marina & the Diamonds - Radioactive -6
18. Blue Cafe - Wina -6
19. Taio Cruz & Flo Rida - Hangover -4
20. Rihanna - You Da One +4
21. Kelly Rowland - Down For Whatever +8
22. Rihanna & Calvin Harris - We Found Love +17
23. MaRina - Electric Bass
Powrót!
24. Avril Lavigne - Wish You Were Here Powrót!
25. Rihanna - California King Bed Powrót!
26. Yugopolis & Maciej Maleńczuk - Ostatnia nocka Powrót!
27. Ewa Farna - Nie przegap Nowość!
28. Katy B - Easy Please Me Nowość!
29. Jennifer Lopez - Papi -22
30. The Wanted - Glad You Came -13
31. Jessie J - Who's Laughing Now -13
32. Kelly Clarkson - Mr. Know It All -13
33. Amy Winehouse - Our Day Will Come -12
34. Patrycja Markowska - Tylko mnie nie strasz -11
35. Lady GaGa - The Edge Of Glory -8
36. LMFAO - Sexy, And I Know It -4
37. Melanie C - Weak -2
38. Pitbull & Ne-Yo & Afrojack & Nayer - Give Me Everything (Tonight)
=
39. Edyta Górniak - Oj Kotku Nowość!
40. Natasza Urbańska - All the Wrong Places Powrót!


To tylko połowa listy. Propozycje znajdziesz tutaj.

Nie znasz jednej z piosenek? Żaden problem.
Odsłuchaj

Głosując na liście akceptujesz zasady Regulaminu
.


Głosowanie zakończone.


Kolejne, nowe notowanie, ukaże się w ciągu 3 godzin. Zapraszam
serdecznie.



10 komentarzy:

  1. ciesze sie ze kelly clarkson jest na 1 miejscu ta piosenka jest super pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. oddalem swoje glosy, wielkie brawa dla J.LO to byl wielki hit! lista-przebojow.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że Lost in Paradise jest świetne ;D Tak jak muzyka, którą tworzy Evanescence, mroczny klimat i w ogóle hehe ^^ Doskonale rozumiem, że ciężko piszę się posty w środku tygodnia ;/ Sama nie mam na to czasu przez ogrom sprawdzianów w szkole. A znowuż jeśli nie szkoła, to mam ochotę odpocząć i poleniuchować trochę ^^ Cieszę się, że blog prowadzi ze mną wspólnie Ewa,nie tylko milej się pracuje, ale można wzajemnie się motywować i dbać o systematyczność xD Nom a teraz lecę głosować w sondach. Pozdrawiam :* [t-teenager]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawsze jest tak,że jeśli coś jest klasykiem to jest dobre,tak się niby przyjęło,ale ogólnie to nie jest tak zawsze.Chociaż co do Coldplay i Radiohead masz całkowitą rację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałem.
    I dziękuję za miły komentarz u mnie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nowa notka na musi-is-me.blog.onet.pl
    Serdecznie zapraszam =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powracam na bloga z nowym wyglądem i nowym zapałem do pracy. Mam nadzieję, że zajrzysz, zagłosujesz i zostawisz miły komentarz. Proszę abyś mnie dalej informowała/informował o nowych notkach!
    http://BEST-HITS.blog.onet.pl/

    Oddałem swoje głosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. hej u mnie nowe notowanie zapraszam do glosowania na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy post na http://t-teenager.blog.onet.pl/ Zapraszam! ;D [t-teenager]

    OdpowiedzUsuń