poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Notowanie 140

Ogłoszenia:

1) Wracam po przerwie. Wprawdzie była ona nieco dłuższa, niż na początku przewidywałam, ale już jestem. Chociaż szczerze mówiąc, trochę to Wy zawaliliście, ponieważ tak mało głosów to odkąd prowadzę tę listę jeszcze nie miałam. Więc czekałam tydzień, drugi...nie wiem czy to spowodowane jest wakacjami (powodzenia dla tych, dla których się kończą i dalszej zabawy dla tych co mają jeszcze ponad miesiąc luzu ;*), wyjazdami czy jeszcze innymi sprawami, ale jeśli będzie tak dalej zastanowię się nad zrezygnowaniem z listy. Na razie tylko uprzedzam, wierząc w Was, że jakoś się zabierzecie do oddawania głosów. Buziaki :*


Statystyki:
*awanse (+): 17
*spadki (-): 11
*bez zmian (=): 5
*Nowości (Nowość!): 9
*Powroty (Powrót!): 8




Adele
Rumour Has It




Oceana
Endless Summer = [1] [►]


Kelly Clarkson

Dark Side = [3] [►]



Emeli Sandé
Next to Me = [3] []



Shakira
Addicted to You
+2
[5] [►]


Evanescence

My Heart Is Broken +13 [1] []



Cheryl Cole
Call My Name +15 [7] []



David Guetta & Nicki Minaj
Turn Me On +15 [2] [►]


Flo Rida

Whistle +15 [9] [►]


Nicki Minaj
Starships 
+23
[10] [►]



      11. Katy Perry - Part of Me +30
     12. Katie Melua - Better Than A Dream +30
     13. Blue Cafe - Wina +34

     14. Birdy - People Help The People Nowość!
     15. Florence + The Machine - Breath Of Life Nowość!
     16. Kylie Minogue - Timebomb Powrót!
     17. Doda - XXX Powrót!
     18. Edyta Górniak - Consequences Nowość!
     19. Enej - Skrzydlate ręce Nowość!
     20. Nightwish - Storytime Nowość!
     21. Kelly Clarkson - Stronger (What Doesn't Kill You) -16   
     22. Coldplay & Rihanna - Princess of China -14
     23. Simple Plan & Sean Paul - Summer Paradise -14
     24. Fun & Janelle Monae - We Are Young -10
     25. Beyonce - Dance For You -7
     26. Beyonce - Love on Top -6
     27. Kelly Clarkson - Mr. Know It All -7
     28. Foster The People - Pumped Up Kicks -3
     29. Nickelback - Lullaby -3
     30. Lana Del Rey - Video Games -3
     31. Honey - Sabotaż -3
     32. Natalia Kills - Kill My Boyfriend =
     33. Edyta Górniak - Nie zapomnij +1
     34. Linkin Park - Burn it Down +1
     35. Aura Dione & Rock Mafia - Friends +1
     36. Lana Del Rey - Born To Die +1   
     37. Beyonce - Countdown +1
     38. Marina & the Diamonds - Radioactive +2
     39. Rihanna & Calvin Harris - We Found Love +4
     40. David Guetta & Sia - Titanium +5
     41. Taio Cruz - There She Goes
Powrót!
     42. Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe Nowość!
     43. Madonna - Girl Gone Wild Powrót!
     44. Avril Lavigne - Wish You Were Here Powrót!
     45. Aura Dione - Geronimo Powrót!
     46. Jessie J & David Guetta - LaserLight Nowość!
     47. Jennifer Lopez - Papi Powrót!
     48. Melanie Fiona - 4AM Powrót!
     49. Alexandra Burke - Let It Go Nowość!
     50. Jennifer Lopez & Flo Rida - Goin' In Nowość!



To tylko połowa listy. Propozycje znajdziesz tutaj. 

Nie znasz jednej z piosenek? Żaden problem. 

                        Głosując na liście akceptujesz zasady  
                                     Regulaminu.

  
      
    
 Głosowanie zakończone




13 komentarzy:

  1. hej u mnie nowe notowanie serdecznie zapraszam na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl zaglosowalam mam nadzieje ze nastepnym razem ktos inny na 1 miejscu bedzie :O)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosy jak zawsze z miłą chęcią oddane i dziękuję za miłe słowa co do nowego pomysłu i szczerze zapraszam od 1 września do brania udziału w tym nowym programie :)
    http://pltopof15th.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. oddalem swoje glosy lista-przebojow.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. głosy oddane i zapraszam do siebie na głosowanie na kolejne notowanie i na hit lata

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrezygnowanie z listy? Niee ;( Zagłosowałem i mam nadzieję, że inni też to zrobią :)
    Nowa recenzja: "Electra Heart" Marina & the Diamonds (fizzz-reviews.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. NN na { SOLO-ANIA.BLOG.ONET.PL } zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie, że Katie Melua tak wysoko! Uwielbiam ten kawałek <3

    Zapraszam na nowy post na The-Rockferry.blog.onet.pl. A w nim recenzja "Electra Heart" mariny & The Diamonds i grafika z Melanie Fioną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :)
    Wróciłem do blogowania ;) Nie było mnie przez długi okres, ale starałem się nadrobić zaległe notowania, co zajęło mi również niemało czasu. Założenie sobie powrotu do listy zaczęło się gdzieś na początku maja... Głosy oddałem. Zapraszam także do mnie do głosowania no nowe notowanie :)
    Pozdrawiam,
    freshlista.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. WAŻNE! odświeżam listę affiliates. Jeśli nadal chcesz być informowany/a o nn zostaw wiadomość na {SOLO-ANIA.BLOG.ONET.PL} Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam! :)

    NN http://revisionesdelamusica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hej u mnie nowe notowanie zapraszam na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl są wyniki hitu lata 2012 czekam na nowe notowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo iż blog aktualnie jest na urlopie (jest niedostępny) to już teraz zapraszam na najbliższą sobotę 1 września, wtedy to rusza druga, odświeżona wersja mojego bloga! A szczególnie FINALNE POJEDYNKI! Serdecznie zapraszam do wsparcia w postaci odwiedzin! :)

    http://pltopof15th.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowa recenzja: "Ora" Rita Ora (fizzz-reviews.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń